fbpx

Hybrydowy crossover Kia Niro - przedsprzedaż i od razu sukces

  • Już ponad 23.000 zamówień na Niro w Europie od lipca br.
  • Nowy model Kia zyskuje popularność zarówno wśród nabywców biznesowych jak i prywatnych
  • Niro łączy design i funkcjonalność crossovera z ekonomicznym napędem hybrydowym
  • Niro jest jedyną hybrydą w Europie oferowaną z 7-letnią gwarancją (do przebiegu 150 000 km).


Ponad 23.000 zamówień zebranych w Europie od czasu rynkowej premiery na hybrydowego crossovera marki Kia świadczy o dużym sukcesie Niro. Tylko od lipca (miesiąc rozpoczęcia sprzedaży) do października  nabywcy odebrali 5.815 nowych Kia Niro. Ponad 15.000 kolejnych pojazdów dostarczonych będzie europejskim klientom przed końcem 2016 roku.

Polska premiera nowej Kia Rio i Optimy Plug-in Hybrid podczas Warsaw MotoShow

Najpierw światowa i europejska premiera w Paryżu – a teraz prezentacja przed polską publicznością podczas wystawy Warsaw MotoShow w Nadarzynie. Całkowicie nowa Kia Rio oraz Optima Plug-in Hybrid mają szansę stać się jednymi z największych gwiazd tej imprezy.
W dniach 18-20 listopada w centrum wystawienniczym Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą odbędzie się Warsaw MotoShow. Wśród ponad 1000 zaprezetnowanych samochodów nie zabraknie oczywiście modeli Kia. MotoShow to świetna okazja by przedstawić szerokiej publiczności swoją ofertę, dlatego specjalnie na tą okoliczność Kia Motors Polska przygotowała wiele atrakcji w tym dwie  polskie premiery. Centralne miejsce ekspozycji Kia zajmą: całkowicie nowa Kia Rio oraz Optima Plug-in Hybrid.  

Międzynarodowe jury złożone z dziennikarzy motoryzacyjnych z 31 europejskich krajów zakwalifikowało Kia Niro do ścisłego finału rozgrywanego od 2001 roku konkursu AUTOBEST 2017. Wśród finalistów konkurujących z Niro do tytułu „Best Buy Car of Europe in 2017” znalazły się modele: Citroën C3, nowy Peugeot 3008, SEAT Ateca oraz Toyota C-HR.

W dniach 23 i 24 listopada 2016 r. jurorzy AUTOBEST na torze Vairano pod Mediolanem poddadzą intensywnym próbom samochody, które zakwalifikowały się do ścisłego finału. Efekt sprawdzianów pomoże wybrać najlepszą propozycję zakupową wśród samochodów na rok 2017 a zwycięzca ogłoszony zostanie 15 grudnia 2016 r.

Auto Świat publikuje wyniki testu długodystansowego (100 000 km) Sportage 2.0 CRDi. Na okładce tygodnika możemy przeczytać:

 SENSACJA! Mamy nowego lidera niezawodności…. 

W podsumowaniu bardzo dokładnego testu (łącznie z rozebraniem auta na części i szczegółową inspekcją w obecności rzeczoznawcy Dekry) dziennikarze Auto Świata napisali:

 Końcowy demontaż okazał się w tym wypadku tylko formalnością. Co więcej, większość podzespołów była w tak dobrym stanie, że szybko wybaczyliśmy Kii wspomniane wyżej naprawdę drobne niedociągnięcia. Rzeczoznawca Dekry wystawił naszej Kii wręcz wzorowe świadectwo - po endoskopowym badaniu profili zamkniętych, a także zakończeniu pomiarów 184-kon-nego turbodiesla okazało się, że mamy do czynienia z naszym nowym numerem jeden! Szóstka i tylko cztery drobne punkciki karne - żadne auto po wprowadzeniu nowego systemu ocen nie wypadło lepiej!

Tutaj skan artykułu

Soul po faceliftingu z licznymi zmianami i oferowany w najsilniejszej wersji 1.6 T-GDI

  •  Odnowiony Soul może być napędzany silnikiem 1.6 T-GDI o mocy 204 KM
  • Najmocniejszy silnik w gamie Soula jest dostępny w połączeniu z szybką, 7-biegową przekładnią o dwóch sprzęgłach
  • Design najmocniejszej wersji Soula zdradza znakomite osiągi auta
  • Soula po faceliftingu wyróżniają nowe kolory nadwozia i nowe obręcze kół z lekkich stopów
  • Nowe systemy – bezpieczeństwa i multimedialne z Android Auto ™ i Apple CarPlay™
  • Soul po faceliftingu i Soul 1.6 T-GDI w sprzedaży w pierwszym kwartale 2017 roku

Z opublikowanej właśnie ekskluzywnej listy 100 ‘Najlepszych Marek Światowych’ (Best Global Brands)  Interbrand 2016, globalna wartość marki Kia Motors w porównaniu do roku ubiegłego wzrosła o 12 procent. Kia awansowała o pięć miejsc na pozycję 69. wśród najcenniejszych marek na świecie. Przybliżona wartość marki Kia zwiększyła się z 5,7 mld USD w roku 2015 do 6,3 mld USD w roku 2016. Oznacza to aż siedmiokrotny (603%) przyrost w stosunku do roku 2006, kiedy to design przyjęto jako jeden z głównych filarów decydujących o przyszłości firmy i zatrudniono Petera Schreyera.

Kia ujawniła najważniejsze zmiany w minivanie

  • Zmieniono wiele detali w nadwoziu przestronnego, rodzinnego minivana
  • Udoskonalono wnętrze, które teraz jest wykonane z materiałów wyższej jakości i ma wiele opcji wykończenia
  • W ofercie – zaawansowane systemy bezpieczeństwa, jeszcze lepsza łączność ze światem zewnętrznym i nowe systemy multimedialne
  • Dostępny nowy system JBL Premium Sound oraz pakiet Eco
  • Carens po liftingu trafi do sprzedaży w Europie już w październiku

  • Światowa premiera nowego Rio
  • Światowa premiera kompaktowego SUV-a Soul po faceliftingu
  • Światowa premiera Soul SX z silnikiem 1.6 T-GDI o mocy 204 KM
  • Światowa premiera rodzinnego vana Carens po faceliftingu

Paryż, 29 września 2016 roku – w dniu dzisiejszym podczas Mondial de l'Automobile debiutuje nowa Kia Rio. Obok nowej generacji Rio na stosiku Kia można również podziwiać dwa popularne modele po faceliftingu – Carens i Soul, a także nową, najmocniejszą w historii wersję Kia Soul – 204-konną, napędzaną turbodoładowanym silnikiem 1.6 T-GDI.

Światowy debiut nowej Kia Rio będzie miał miejsce podczas tegorocznego salonu samochodowego w Paryżu. Rio to najlepiej sprzedający się na świecie model marki Kia – w 2015 roku do klientów trafiło aż 473 000 egzemplarzy Rio, co stanowiło 16% całkowitej sprzedaży.

Również i w Polsce to auto od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Rio jest obok Sportage i cee’da trzecim modelem nad Wisłą, pod względem wielkości sprzedaży. W minionym roku z polskich salonów wyjechało 3398 sztuk Rio. Wśród licznych wersji największym wzięciem u nas cieszy się 5-drzwiowy hatchback napędzany 1,2-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 84 KM, w specyfikacji wyposażenia „M”.

 Nowa Kia Rio, skonstruowana i zaprojektowana z myślą o zaspokojeniu potrzeb jeszcze szerszego grona odbiorców niż model poprzedniej generacji, ma do odegrania bardzo ważną rolę w gamie modeli Kia. Ponieważ segment miejskich kompaktów wciąż zalicza się do największego na europejskim rynku, Kia przewiduje, że nowe Rio już w pierwszym pełnym roku obecności w sprzedaży może znaleźć nawet 100 tysięcy nabywców. Jeśli ta prognoza się potwierdzi, Rio – obok Sportage’a i cee’da – będzie należało do najlepiej sprzedających się modeli Kia na Starym Kontynencie.

Nowa Kia Rio trafi do sprzedaży w Polsce w pierwszym kwartale 2017 roku.